RESERVERINGSPROCES ONDERSTEUNEN

Of je nu catering verzorgt op eigen of externe locaties en of je nu kiest voor een vaste kaart of unieke concepten; binnen Smart Event Manager kun je elk voorstel tot in de puntjes organiseren. Met Smart Event Manager beheer je volledig alle reserveringen, van eerste aanvraag tot offerte, van opbouw tot uitvoering en van eindfactuur tot en met aftersales.

PRODUCTIELIJSTEN

De software genereert automatisch lijsten voor de keuken of externe cateraar. Ook voor het opbouwpersoneel, of voor leveranciers van audiovisuele middelen zijn deze productielijsten direct beschikbaar.

INKOOPLIJSTEN

Voor externe leveranciers worden inkooplijsten automatisch klaargezet. Lijsten kunnen per reservering worden gemaakt of getotaliseerd voor bijvoorbeeld de hele week. Al bij het definitief boeken van de reserveringen worden deze lijsten klaargezet.

PERSONEEL PLANNEN

Smart Event Manager doet automatisch voorstellen voor het benodigde aantal medewerkers, afhankelijk van de verkochte producten en het aantal gasten. Je deelt eenvoudig medewerkers in op de taken, rekening houdend met hun vaardigheden. Met behulp van online roosters communiceer je bovendien duidelijk naar je medewerkers wanneer zij aanwezig moeten zijn.

INKOPEN

Voor elk door jou samengesteld foodconcept worden ingrediënten ingekocht. Smart Event Manager voegt zelf de benodigde inkopen en hoeveelheid toe, zodra een verkoop is opgenomen in een reservering. Daarmee worden automatisch lijsten met inkopen samengesteld.

LOCATIES

De software helpt je bij het werken met verschillende locaties. Hanteer je bijvoorbeeld afwijkende prijzen of werk je met verschillende keukens of externe leveranciers? Afhankelijk van de door jou ingestelde voorkeuren selecteert het systeem automatisch de juiste tarieven en lijsten.

TAFELS RESERVEREN

In Smart Event Manager kunnen snelreserveringen gemaakt worden voor tafels in jouw restaurant of Grand Café. Terwijl je de minimale gegevens invoert, houd je controle op de capaciteit en profiteer je van de marketingvoordelen, doordat de relatiegegevens wel ingevoerd worden en toegevoegd worden aan bestaande doelgroepen.