KLANTCOMMUNICATIE-TRAINING

Tijdens de Klantcommunicatie-training worden alle onderwerpen behandeld die van belang zijn voor de communicatie met de klant. Denk aan het maken van mooie offertesjablonen, de factuurlayout aanpassen of standaard e-mails aanmaken.

VOOR WIE

Medewerkers die de Basis- of Gevorderdentrainingen hebben gevolgd, of die reeds ervaring hebben met het maken van reserveringen en facturen.

RESULTAAT

Na afloop van de training zijn de deelnemers in staat om:

  • Offerte- en bevestigingssjablonen te beheren
  • Factuursjablonen te beheren
  • Standaard e-mails aan te maken
  • Automatische e-mails te versturen middels e-mailschema’s
  • Relaties in te delen in doelgroepen
  • Selecties en exports te maken voor het versturen van mailings
  • Evaluatieformulieren aan te maken en de resultaten te bekijken in rapportages
  • SEMTV teksten te beheren voor op een welkomstscherm

DETAILS

Locatie:

Voorraedt Meeting Center
Lelystad
Ontvangst: 9:45 uur
Duur: 1 dag
Kosten: € 225 per persoon
Groepsgrootte:

12 personen maximaal

KLANTCOMMUNICATIE-TRAINING RESERVEREN